Hudební dílny MT/MF

Muzokofiletika jako oslava aneb osobnostní a sociální rozvoj

 Na základě loňské úspěšné spolupráce a připomenutí ze stran rodičů a žáků škol, si Vám dovolujeme nabídnout muzicírování s prvky MT metodou FyMuSti.

 Na základě počtu tříd, účastníků a zamýšlené délce dílen, semináře pro pedagogické a výchovné pracovníky, či podvečerní aktivitu s bubny pro laickou veřejnost (rodiče a přátelé školy), pro Vás zpracujeme individuální cenový návrh.

Podrobné informace zasíláme v příloze ve formě jednoduchého souboru pro snadnější uchopení a náhled možností.

Pro PEDAGOGICKÉ zakotvení muzikofiletiky „Zdravé muzicírování FMS“ zasíláme v příloze soubor: „Osobnostní a sociální rozvoj metodou FMS“, který lze využít např. pro třídní či školní projekt.

Můžete se také podívat na naše stránky, kde najdete další textové a obrazové informace. http://bronis.cz/aktivity/hudebni-dilny/

Další možnosti: – Prodloužení časové dotace jedné skupiny (1 setkání) v trvání až 90 min, – Pro více jak 6 skupin lze sjednat více dnů naší přítomnosti.

V objednávce programu děkuji za návrh DVOU dnů v týdnu, které jsou pro Vás nejvýhodnější. Přeji mnoho tvůrčích nápadů a brzké shledání.

Zprávy od dětí z 5. ročníku ZŠ (REFERENCE):

Tato akce byla dost zábava, která se jen tak nevidí. Myslím si, že to bylo uvolněné a uklidňující hraní na neznámé a těžko pojmenovatelné nástroje. Všichni si to určitě užili. Někoho to nastartovalo do nového dne, někoho to zase uspalo. Nestihli jsme si vyzkoušet všechny nástroje, ale věřím, že se to paní učitelce moc líbilo a pana lektora zase pozve.

Libuše K.

Mně se to  moc líbilo. Pan lektor nám ukázal jeho bubny a nástroje. Byl tolik naplněný dobrou energií a snažil se tu energii roznést kolem sebe. Takových lidí moc není. Ze začátku se mi to moc nelíbilo, ale pak jsem se do toho vžila a moc mě to bavilo. Bylo to moc hezké. Musíme to zopakovat.

Michaela L.

Toto živé muzicírování se mi moc líbilo. Hráli jsme tam na různé nástroje. Protáhli jsme se a já v sobě nabudil dost energie. Rozdělili jsme se do dvou skupin a hráli jsme na neznámé nástroje.

Martin P.

Dneska jsme měli netradiční začátek vyučování. Bubnovali jsme s panem lektorem, poslouchali jsme zvuky moře, vlny moře a žáby.

Václav H.

Mně se to velice líbilo, hlavně jak jsme hráli ve dvojici na bubny. Odpočinula jsem si. Užila jsem si to a chci to zopakovat.

Linda P.

Sem na naši školu přijel pan Petr. Přijel s hracími nástroji. Za začátku bylo moc hezké přivítání. Taky se mi moc líbilo, že jsme si mohli zahrát na každý nástroj. Je škoda, že jsme měli jen 45 minut, chtělo by to víc. Živé muzicírování bylo úžasné, klobouk dolů.

Natálie V.

Na bubnování mě to bavilo, hlavně ten konec. Sedli jsme si do dvojic naproti sobě a domlouvali jsme se bubnováním. Posílali jsme si po kruhu různé netradiční nástroje, např. djembe bubínek, deštná hůl atd. Moc se mi to tam líbilo.

Martin H.

Dnes k nám do školy přijel Petr s nástroji. Nejdříve jsme se seznamovali a pak jsme se rozdělili na dvě skupiny. Nakonec jsme hráli na djembe bubínky. Cítím se skvěle.

Veronika S.

Dneska k nám přijel lektor. Měli jsme tu muzicírování, nejvíce se mi líbil šamanský buben. Celkově se mi to líbilo, dostala jsem hodně pozitivní energie. Moc děkuji paní učitelce, že ho k nám pozvala. Bylo to super.

Veronika L.

Dneska k nám přijel lektor Petr a měl bubny a jiné zajímavé nástroje. Říkal nám bytosti.

Veronika V.

Dnešní den byl hodně netradiční. Přijel k nám lektor Petr. Petr je muzikant, který má netradiční hudební nástroje. Má třeba deštnou hůl, djembe bubny, šamanské bubny, kalimbu, hrací žabky a mnoho dalšího. Moc se mi to líbilo.

Eliška N.

Když jsme chtěli jít do třídy, ve které se konalo Živé muzicírování, pan Petr nás zastavil. Uvítal nás hrou na fujaru. Vešli jsme, sundali jsme si bačkory, odložili jsme mobily, peněženky a klíče a sedli jsme si na žíněnky do kruhu. Začali jsme tím, že jsme se představili, pak jsme se rozdělili na jedničky a dvojky. Jedničky šly do kruhu a začali hrát na dřevěné žáby a dvojky měly zavřené oči. Pokračovalo to tím, že jsme hráli na chrastící nástroje a na závěr na djembe bubínky. Moc mě to bavilo.

Jakub S.

Muzicírování bylo zajímavé. Hráli jsme na spoustu zvláštních nástrojů jako například deštná hůl, kalimba nebo šamanský buben.

Martin P.

Dnes k nám přijel muzikant Petr. Ze začátku jsem si myslela, že to bude divné. Ale když jsme začali hrát na nástroje, tak už jsem si myslela něco jiného. Bavilo mě to a asi bych to chtěla zažít znova. Když jsme se domlouvali přes bubny, tak to bylo velice těžké.

Michaela C.

Dnes za námi o první hodinu přijel pan Petr. Dnešní hodina se mi moc líbila. Hráli jsme na různé a zajímavé nástroje. Pan Petr byl moc milý. S nástroji jsme hráli různé hry. Muzicírování mě naladilo, uvolnilo a moc mě bavilo. Škoda, že trvalo jen 45 minut.

Klementýna L.

Mě přednáška bubeníka bavila. Hrál jsem na zajímavé nástroje. Hodina pro mě byla odpočinková. Petr bubeník nám všechno vysvětlil.

Jakub F.

Dnes ráno jsme ve škole začínali netradičně. Přijel k nám lektor Petr. S Petrem jsme hráli na netradiční hudební nástroje. Třeba na buben djembe a také šamanské bubny. Hráli jsme i na deštnou hůl nebo na různá chřestidla.

David B.

S úctou vložil Petr Swaraj Broniš
průvodce, lektor a dodavatel prožitkové muzikoterapie a přirozeně ladících nástrojů,
garantovaný člen České muzikoterapeutické asociace – www.czmta.cz
kontakt: (+420) 739 764 559